Ismerd meg csapatunkat

Akik a rendelkezésedre állnak



A Lehetegyszerűbben azért jött létre, mert azt tapasztaltuk a mindennapjainkba, hogy nagyon sokan és nagyon sok cég, nem használja ki az informatika lehetőségeit. Nem kell nagy összegű beruházást elindítani ahhoz, hogy a vállalkozásunk működösének információ feldolgozása komplexen lefedje a folyamatainkat, átlátható legyen és az egyes folyamatok összekapcsolása útján kontrollálható legyen az egész működés.

Csapatban gondolkodó és kreatív megoldásokat kereső szakemberek vagyunk, akiknek az ad sikerélményt, ha egy összetett működési rendszert ki tud alakítani és a rendszer felhasználói megelégedéssel alkalmazzák új lehetőségeiket.


Szabó Bálint Zoltán

Mezőgazdasági Gépészmérnök (Szent István Egyetem), informatikai szakmérnök

Vállalati IT trénerként bejárta az országot és nagyon sok nagyvállalatnál vezett informatika tréningeket.

Frank Judit

Közgazdász (Budapesti Közgazdasági Egyetem), okleveles könyvvizsgáló, adótanácsadó

Széles körű, multinacionális vállalatnál és kkv-nál szerzett gazdasági, kontrolling és HR vezetői tapasztalat

Ahol segíthetünk:

  • Excel munkafüzetek automatizálása, hatékonyabb működés kialakítása
  • On-line elérhető adatbázis-rendszerek felépítése és kialakítása, valamint bevezetése, üzemeltetése
  • A korábbi multinacionális és középvállalati tapasztalatok alkalmazása, hasznosítása mikro és kisvállalkozói környezetben.
  • Kontrolling rendszer bevezetése a folyamatok felmérését követően, vezetői információs rendszer kidolgozása

Megoldások az utóbbi időszakból

Egyedi szerződés készítés és kiküldés automatizálása

Megrendelőnk időszakos rendszerességgel küld ki szerződés tervezett és árajánlatot az általa forgalmazott és technológiailag tábmogatovilágszintű termékeihez. Az eddigi megoldásában saját maga gyűjtötte ki partnerek alapján a telepített rendszer összetevőit és ez alapján keresti ki egy szolgáltatás táblázatból , hogy az adott rendszerhez milyen karbantartási folyamatok és árak kapcsolódnak és ez alapján készített egy ajánlatot pdf formátumba amit kiküldött a partner cégnek, személynek. A folyamat során előfordult hibázás, bizonyos változó adatok kicserélése, aktualizálása nem történt meg ezért a partner nem megfelelő ajánlatot kapott. Maga a folyamat is elhúzodott rendszeresen késve került csak kiküldésre.

A fejlesztés bevezetése után mind a határidő betartása, mind a kiküldött ajánlat pontosság megfelelt az elvártaknak.  Maga az ajánat általános szüvege, tartalma a megrendelő kérésére módosítható, szerkeszthető, csak a változó elemek, mezők és táblázatok kötöttek, nem szerkeszthetőek. Bármikor akár 1-1 ajánlat újra generálható, anélkül, hogy a teljes partnerkörre le kellene gyártani az ajánlati szerződés tervezeteket.


Összetett árajánlat készítés és projektmenedzsment

Megrendelőnknek sok árajánlatot kell készíteni rendszeresen. Igénye volt a gyors elkészítés és a mindig azonos formátum, megjelenés kidolgozása. Fontos számára, hogy a megnyert projekteknél a további folyamatok az árajánlat tétel jegyzékei alapján a további dokumentumok, adatfeldolgozási folyamatok is egyszerűen, gyorsan lehessen elvégezni.

A fejlesztés során az alapdokumentumok feldolgozásnak megfelelően szétbontásra kerültek. Kialakításra került egy termék árlista táblázat, ami dinamikusan adatmegjelenítés konfigurálására is alkalmas, valamint a későbbiekben egy árváltozás is könnyebb menedzselését teszi lehetővé. Az árajánlat konstans részei kiemelésre kerültek ezeket a felhasználó saját körben szerkesztheti, módosíthatja.

Programozás alapján az árajánlat gyorsan formába önthető és mindig azonos formátumban jelenik meg, valamint a későbbiek során ezen adatokból elkészíthető egy Megrendelő lap a beszállításokhoz illetve Szállító levél a kiszállításokhoz.

Mindegyik dokumentum elkészítés során pdf formátumba mentésre kerül és utólag is bármelyik dokumentum újra elkészíthető. Útólagos módosítás is egyszerűen megoldható.